امروز:
دعای فرج:
اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.

انتشار فیلم موهن آمریکایی در هتک حرمت ساحت مقدس نبوی، قلوب همه ی مسلمانان عالم را جریحه دار کرد و خشم آنان را از استکبار جهانی برانگیخت. اسلام ستیزان که در جبهه های مختلف نبرد علیه مسلمانان، شکست خورده اند، این بار به خیال خام خود با حربه ای دیگر در صدد مقابله با سیل خروشان بیداری اسلامی برآمده اند. غافل از این که :« و مکروا و مکرالله، والله خیرالماکرین».

امروز خورشید اسلام فروزان تر از همیشه بر جهان پرتو افشانی می کند و در اعماق قلوب حق طلبان نفوذ می کند و دل های آنان را به نور حقیقت هدایت می نماید. موج بیداری اسلامی و اقبال عمومی به آموزه های حیات بخش قرآن رو به افزایش است.

ایادی صهیونیسم با همکاری کشیش نمای آمریکایی، پس از پروژه ی قرآن سوزی این بار ساحت مقدس خاتم الانبیاء را مورد هجمه قرار داده اند. اما این کوردلان نمی دانند که هتاکی اسلاف آنان در گذشته موجب شد تا نام مقدس «محمد» امروز رتبه ی نخست را در میان اسامی افراد مختلف جهان به خود اختصاص دهد.

امروز عشق به «محمد ص» و قرآن و اهل بیت ع به سرعت در قلوب همه ی خداجویان و حقیقت طلبان عالم جای گرفته و روز به روز تشنگان عدالت و سعادت را به سود خود جذب می کند.

اسلام ستیزان با توهین به پیامبر اعظم ص، رشد بیداری اسلامی را در جهان عمیق تر و سریع تر می کنند و تیشه بر ریشه ی خود می زنند.

هیئت محبین قرآن و عترت «دارالثقلین» با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحنافداه، ضمن محکوم کردن انتشار این فیلم موهن، از مسوولین دستگاه سیاست خارجی می خواهد با پیگیری دقیق و سریع، عوامل خبیث آن را تحت تعقیب قرار دهند. هم چنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود با تدابیر مناسب، با این اقدام موهن مقابله نمایند.

اعضای این هیئت نیز همراه با ملت غیور و آگاه ایران اسلامی، روز جمعه باحضور در راهپیمایی عظیم، فریاد انزجار از این اقدام موهن برخواهند آورد.




دسته: پیامبر اعظم و بیداری اسلامی - یاداشت های روزانه

تاریخ : [ 1395/11/18 ] [ 7:56 ] | نویسنده : [رسول گلی زاده ]




تمامی حقوق مطالب، برای وبلاگ سفير رحمت محفوظ است.

X